M25-ös gyorsforgalmi út
A két projekt az M25-ös gyorsforgalmi út fejlesztésében valósult meg, annak első ütemét képezve.
A kétszer egy sávos, kapaszkodósávval ellátott 2502-es út mintegy 3,7 kilométeren, új nyomvonalon jött létre.
A 252-es főút burkolatmegerősítésével a Colas Eger bekötését biztosította az M25 autóútba, a szakaszhoz két új körforgalom is épült. A 800 méteres útszakasz a Kőlyuktető nevű városrészt átszelve összeköti a régi 25-ös főutat és a most kiépülő M25-ös gyorsforgalmi utat.
Eger bekapcsolását a gyorsforgalmi hálózatba az M25-ös biztosítja majd, ami két ütemben épül ki a megyeszékhely és az M3-as között.
- Az északi ütemben Eger és Andornaktálya közötti 4 kilométer a Colas Út Zrt., a Hedo - Kft. és a KM Építő Kft.
- míg a déli ütemben az Andornaktálya és az M3-as közötti 15 kilométer a HE-DO Kft. és a Colas Út Zrt. kivitelezésében jön létre.
Forrás: Magyar Építők
M25 autóút, déli 1. szakasz (M3-Kerecsend)
Megrendelő: Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
Kezdés: 2017. 10. 01.
Befejezés: 2019. 12. 20.
Hossz: 7,1 km
Aszfalt: 27 400 t
Beton: 25 000 m3
Földmunka: 1 248 000 m3
Műtárgyak száma: 4
M25 autóút, déli 2. szakasz (Kerecsend-Andornaktálya)
Megrendelő: Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
Kezdés: 2017. 10. 02.
Befejezés: 2019. 12. 20.
Hossz: 7,5 km
Aszfalt: 31 100 t
Beton: 30 600 m3
Földmunka: 927 000 m3
Műtárgyak száma: 3
Meghatározatlan
Nyomtatványok, űrlapok:
Csatolmány | Méret |
---|---|
Szerkezeti terv leírás | 287.43 KB |
Szerkezeti terv | 656.91 KB |
Szabályozási terv | 599.09 KB |
Partnerségi Egyeztetés | 1.55 MB |
M25 HÉSZ | 370.7 KB |
m25.pdf | 370.7 KB |